Sunday, October 26, 2014

მე-5 დღე
ეს დღეც საინტერესო იყო.
განვიხილეთ პრეზენტაციები. ვისწავლეთ ინტერნეტიდან ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა. გავეცანით რა არის საავტორო უფლებები; ვისაუბრეთ  სასრგებლო საძიებო სისტემების გამოყენებაზე, სპეციალიზირებული გვერდების მოძიებაზე;
ასევე გავეცანით ინტერნეტსაკომუნიკაციო საშუალებებს ;( ჩატი, ელ.ფოსტა  და . .),. ვისწავლეთ კვლევის ფორმების შექმნა და  გაზიარება.





მე-4 დღის რეფლექსია




  საინტერესო და დატვირთული დღე იყო.
 
ვისწავლეთ შეფასების მიზნები და სტრატეგიები. გავეცანით სეფასების  ხუთ სტრატეგიას:



1.                   მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროებების სტრატეგიები;
2.                  წახალისების, თვითრეგულირებადი სწავლისა და თანამსრომლობის უნარის  შესაფასებელი სტრატეგიები;
3.                  პროგრესის მონიტორინგის სტრტეგიები;
4.                  სტრატეგიები გაგების  შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისათვის;
5.                  გაგებისა და უნარების  დემონსტრირების სტრატეგიები.
Word -ის დოკუმეტში შევმენით  შეფასების დროის ჩარჩო.
შეფასების დროის ჩარჩოში ავსახეთ  შეფასებები და აქტივობები, რომლებიც შეესაბამება ჩემს პროექტს.
ელ. ფოსტით მიიღეთ პრეზენტაციის შაბლონი. გადმოვწერთ და მისი საშუალებით
შევქმენით  პროექტის პრეზენტაცია.





No comments:

Post a Comment